Aktiv dag!

Imorse vaknade jag själv i sängen, trååkigt. Är ju van att kunna lyfta över stumpan o pussas o kramas ju! Hon är hos pappa nu denna vecka. Åt frukost o gjorde mig klar, linda kom förbi, så tog vi bilen till arbetsförmedlingen. Båda var tvungna att skriva in sig som arbetssökande. Fick en skit gammal gubbe som handledare, men han var trevligt iaf o det är ju huvudsaken!
Skjutsade tilbaka Linda hem och for vidre ut för att söka jobb. Kan säga att jag faktiskt  är nöjd med mig själv idag. Lämnade in på rätt många ställen, så nu kan jag somna med gott samvete :) Inte för att jag tror ngn kommer vela behöva lr ha mig, men va fan.. Har ju iaf gjort det jag kunnat! :D
For till Björx o mötte upp Jenny, vi käkade lunch på pizzerian där, gott gott,
Kl 13:30 for jag till Vilmas dagis o hämtade hem stumpan, så Alex skulle få plugga i några timmar. Så himla kul att hämta henne, hon verkligen skiner upp som en sol =) Vi for iaf hem till mamma, gev henne mat o lekte. Sen blev hon så trött, så gick ut med henne i vagnen i hopp om att hon skulle somna, men icket, hon var för nyfiken för det ;)
Kl 16 ringde iaf Alex som kom o hämtade hem henne. Så jag stannade på stan, mamma kom också in o gick med mig. Jag köpte 2 st linnen, 1 mössa, underkläder, knästrumpor, 1 tröja och 1 kofta..

Nu ska jag gå o se tv, har lessnat på att blogga. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0