Det går undan!

Denna vecka har gått så snabbt, iaf än så länge. Redan torsdag, sen imorn är gumman hemma med mig hela dagen. Ska till läkaren 8:30 på morgonen, så kanske far på babysången direkt får Vilma leka av sig med en massa andra barn. Hon älskar att vara där!
På måndag börjar min träningsvecka. Ska bli skönt att komma igång. Sen så vill jag ha ngt att göra när jag har min ensamvecka. Jag hade velat ha Vilma varje vecka, men det går ju inte. Man måste få vila upp sig lite emellanåt.
När jag har haft Vilma en vecka är jag heeelt slut. Jag somnar direkt jag slappnar av. Men jag ÄLSKAR att vara med henne :D

Hoppas att det blir Stockholm för mig o Linda i November, hade varit riktigt kul! Får se om min kassa ekonomi tillåter det.
SNÄLLA NGN, ge mig bara ett jobb!

Bara lite anteckningar om Vilma så jag kan gå tillbaka o titta sen:

Gud så hon lär sig nu, hon pratar en massa. På sitt egna lilla sätt såklart. Låter som chinesiska, haha!
Ord hon använder ofta är vovv (vovve), hej, oj åjj (mormor), tack, hejå (hejdå), baan (banan), pippi (pippi/fågel), mage, öra, fot, hår, näsa. Mer kommer jag inte på just nu. Men orden bara sprutar ur munnen, hon ska försöka härma allt man säger.

Det går för det mesta jätte bra att lämna henne på dagis, hon kan gnälla till lite, men oftast så kollar hon bara på mig när jag säger hejdå, sen när jag vinkar i fönstret så skrattar hon o vinkar lite.
När vi har besök och dom ska gå så springer hon efter dom och ska ge en kram o en slängpuss, haha :)
För det mesta så somnar hon kl 19 på kvällen o sover till 6:30 på morgonen, nöjd o kramgo då hon vaknar. Busunge :)



Nu ska jag gå o hämta mer kaffe så jag piggnar till.
Heiijrå


Kommentarer
Postat av: jonna

oj, här händer de grejer=) lilla damen börjar börjar bli stor;)

när får du ny läggan?

2008-10-30 @ 10:37:40
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Josefine

"chinesiska" du menar inte kinesiska ? :)

2008-10-30 @ 12:52:32
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jio! jag tyckte att det såg konstigt ut ;)

2008-10-30 @ 15:38:06
Postat av: jonna

nepp, de va regnvägen:)

2008-10-30 @ 17:22:50
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Elin

Aah, va stor hon har blivit! Helt galet vad dom växer, Ella är redan sju månader.. Ha det bra! Kram

2008-10-30 @ 19:14:22
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: therese

Du är utmanad ! :P Kolla min blogg !

2008-11-03 @ 10:49:32
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0