Wooho :D

Så bra känns det just nu, eller typ hela dagen, sen igår kväll :)
Vilma väckte sin mamma idag kl. 5:15 ungefär, behöver jag säga att jag var trött då? Försöäkte övertala henne om att somna om, men hon hörde Alex böka omkring i köket så ville hon verkligen upp. Jag pallrade mig upp, vi hade på vakna med The Voice som vanligt, man blir på så bra humör av bra musik, så det är allitd en bra start.
Bestämde mig för att cykla med hundarna, så klädde på Vilma o packade henne i kärran, men upptäckte då att Alex hade med sig min cykelnyckel till jobbet, less..Ringde o skällde på honom, men hann även ringa o säga förlåt :) Jag är bara så sjukt trött, är svimfärdig dygnet runt. Det snurrar, o blicken svartnar när jag rör mig för fort. Så nu vill jag bara vila upp mig! Så kände absolut inte för att gå en lång dryg promand med barnvagnen, absolut inte. Så gick bara en snabbis med Magic, Rex fick bara kissa o bajsa o träna lite lydnad.
Sen hann jag inte mer än hem o ge Vilma mat & byta blöja så möttes jag o Jenny här utanför för att gå till busshållplatsen.
Nu har jag hämtat ut passen våra, köpa det mest nödvändiga från apoteket.
Imorn jobbar jag delat skift, så har lång "lunch" mellan kl 11:15-15, då ska jag växla pengar, köpa en slags badrock åt Vilma, hem äta lunch o ut med doggsen på varsin långpromenad, och städa. Haha det lär ju inte gå, men jag ska försöka :)
Jag slutar för dagen kl 18:15, då är det bara hem o packa våra resväskor. Inte likt mig att packa dagen innan. Jag har alltid varit en person som är ute i god tid med allt. Har iofs haft väldigt fullt upp, men vad har annars hänt med ordentliga Emelie?!



Btw, jag är nog lyckligast ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas ni får en supertrevligt semester! :)

2008-05-27 @ 07:48:20
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: Malin

Trevlig resa :)

2008-05-27 @ 10:36:49
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0