Tungt, roligt, stressigt o mys.

Shit vad dessa dagar kräver planering. In i minsta detalj!
Vet inte ifall det är värt allt, men det ser vi ju..
Nåja, jag jobbar 8:30-16:30 mån-fre. Alex jobbar 7-16 mån-fre. Så vi har barnvakt denna o näste vecka 8 timmar varje dag. Vilma verkar inte må dåligt av det. Inget jag vet, för jag kan ju inte fråga henne. Men hon blir jätte glad varje gång hon kommer dit, hon är glad medans tiden och ännu gladare när vi hämtar hem henne :)
Även fast man jobbar heltid så har man såå mkt ork till henne när jag kommer hem. Jag saknar henne jätte mkt på dagarna, hon är ju så liten. Men vi tar igen allt på eftermiddagarna/helger/dom strödagar vi är lediga :)

Nästa vecka ska mamma ha henne mån-fre. Sen fortsätter jag att jobba lör, sön, mån, tis och sen FAR VI!!
Ska bli så jävla skönt att det inte finns! :)
Hinner ju även med en helg i Stockholm med Linda senare i sommar, lovley..

Vilma utvecklas för varje dag som går, hon säger tydligt mamma, fast dock till både mig och Alex ;)
Om 2-3 veckor så knallar nog Vilma. Om hon inte är för feg, haha..
Hon går och svänger med gå-kärran. Håller man henne i händerna så går hon på nästan utan stöd, fast hon slarvar då bara för att hon vet att vi finns där. Hon behöver bara finslipa balansen och skaffa sig en gnutta mod ;)

Jag känner att jag inte har tid eller lust att blogga just nu, prioriterar annat av min lediga tid. Jag har dessutom inte så mkt intressant att skriva om.

Nu ska jag se tv, ringa o prata med ngn vän och finna sig i lugnet :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad kul att läsa att det går så fort för henne. Lilla tjejen har ju blivit stora damen ju! :) Herregud, det är ju skrämmande hur fort tiden går. :)

2008-05-13 @ 22:08:22
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Linda

Så kul vi kommer ha det i Sthlm, skönt med lite "semester"

2008-05-14 @ 07:36:53
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Josefine

Men det är klart att jag ställer upp, alltid! :)

2008-05-14 @ 20:30:09
URL: http://jjosefiineek.blogg.se
Postat av: Jenny

Läste just Jossans blogg, va mysigt dom verkar ha på dagarna hon och Vilma. Blir ju avis att hon får ha Vilmisen på dagarna, vi måste nästa kidnappa hon jag och Loke nån dag=)

2008-05-15 @ 23:39:43
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0