Näst sista

veckan hemma i Luleå!
I tisdags avslutade jag min utbildning på jobbet. Den har varit toppen på alla sätt, gud vad mkt kunskap man kan trycka in i huvudet på så kort tid. Så nu fr o m imorn ska jag sitta själv med kund, skönt.
Jobbar torsdag, fredag, lördag, söndag.
Sedan ledig på måndag, då har jag lite att stå i:
- hämta passen våra på polisstationen
- köpa en ny solskyddsfaktor, vätskeers. åt Vilma.
- köpa hundmat
- packa Vilmas och min väska.

Sen jobbar jag tisdag o på onsdag far vi! Chill pastill :) Fick 1000 kr av mormor o morfar till fickpengar, så lite extra tackar jag inte nej till.
Lånade pengar av mamma till en bikini, men hon sa idag att jag fick den!
Alex föräldrar gav oss pengar, så i söndags var vi iväg o köpte en sylky åt Vilma, så inte vi behöver ta med vår Quinny till Turkiet.
Pappa betalade Vilmas pass.
Gud vad skulle vi göra annars, vi skulle nog aldrig ha haft råd att åka. TACK, sist men inte minst till mamma som bjuder oss alla! :D
Vi har haft så mkt utgifter på bilden o hundarna nu senaste månaderna. Vi som alltid har haft kvar pengar i slutet av månaden när den nya lönen är på väg.. Aja nu är det ändring på detta, bra! :)

Idag har jag iaf varit ledig. Vaknade kl 6:30, klev upp o lekte på med Vilma. Alex sov vidare ca 1 timme till. Åt frukost och sen for jag till stan. Träffade Linda och Hanna, gick på P O P, surrade lite om barn osv..
Mamma o Jossan kom strax efter, vi for till storheden och shoppade, åt på Max, mysdag med bara mamma, Vilma o syster :)
Hundarna blev överlyckliga när vi kom hem, dom har då varit trötta, mest bara sovit på-
Lisa o Emil kom förbi här utanför efter att hon varit hos Jonna. Vi tog en rök, fan vi hinns ju aldrig träffas längre :(

Nu har Vilma somnat för ett tag sen, Alex slutar kl 22. Ska ta en promenad med cissi senare, blir trevligt :)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jonna

OJ verkar va full rulle;)

2008-05-21 @ 22:40:00
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag veeet! :) Jag är bara löjlig!

2008-05-22 @ 22:24:20
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0