Hundhuset ikväll??

Härlig dag, men kanske inte lika fullt härligt väder? :)
Började morgonen med att stiga upp kl 7 med Vilma o Alex, åt frukost, sen for Alex vidare till skolan. Hade bestämt mig redan igår att jag skulle ta ut hundarna på var sin långpromenad idag, oavsett vädret. Så jag kämpade mig ut i slasket o det disiga vädret med Magic, blev ca 45 min. Han fick vara nästan hela tiden. Tränade lite platsliggning (störningen var en skolklass som gick förbi), och hunden låg blixt stilla!! Tränade även ställade under gång, inkallning osv. Gick skit bra :D
Sen var det Rex tur, då var jag tyävärr rätt slut efter att ha dragit vagnen i så mkt slask. Så han fick sig en hederlig vanlig koppelpromenad med lite kontaktövningar o fotgående. Han var duktig när jag väl tränade, men ngt stressad annars :/ :) Men imorn får Rex första prommisen ist..
Nåväl får vi barnvakt ikväll så drar vi till hundhuset på socialträning. Är det ngn annan som ska dit??
Ska  passa på att vila lite själv nu medans Vilma gör det.
Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska dit! :)

2008-03-12 @ 15:28:55
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lisa

Vi måste ta en promenad här nån dag!! Så länge sen nu :( Kan du gå ut och gå med båda hundarna samtidigt eller är det för jobbigt? Kram :)

2008-03-12 @ 20:08:58
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0