det sög

alltså hundhuset igår kväll. en dålig föreläsning. nåväl blev ju lite social träning ändå :)
idag har jag kännt mig så hängig, så hundarna fick bara rastas av och sen körde jag lydnad med magic i ca 30 min. sen tog jag ut rex, men hann typ träna i 5 min så kom douglas, dom fick busa i djup snön.
om 2 veckor så ska magic få busa med ngn annan hund än rex. nu tycker jag att han känner oss o vi han tillräckligt bra för det :) han kan ju dock inte busa innan vetten har tagit bort stygnen..( skjut mig inte nu million ;) )

nu ska jag knalla över till jenny

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Vad fin layout du har på sidan! =)

2008-03-13 @ 15:02:14
URL: http://toys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0