Wooooosch

Endast måndag, hur ska man klara hela veckan??
Jag bara gnäller o gnäller.
Nej men jag är så trött, känner mig inte normal. Jag är en vandrande zombie som inte pratar mer än jag måste. Och det är inte likt mig.
Jag drar mig för att ringa folk, vill helst bara vara ifred. Eller jag vill träffa folk. Men orken finns inte!
Min magkatarr har kommit tillbaka, jag har även migrän + är svimfärdig.
Får se hur länge jag står ut. Ska iaf försöka att jobba heltid fram tills vi drar till Stockholm. Efter det har jag förhoppningsvis fått reda på om jag kommer in i på ngn utbildning. Kommer jag in så slutar jag jobba o tar mammaledigt fram tills jag börjar plugga. Lr iaf går ner i tid, om jag nu får det.

På tal om utbildningen, jag lär ju ej komma in på ngn av dom. Sämst betyg som man har + så många sökande på varje program så får jag nog glömma det.
Vad ska man då göra? Jag som var sugen på en ny stad, men inte Alex.. Nåja, det löser sig.




Hela denna vecka jobbar jag ca 14:30-23, även midsommarhelgen. Extra pengar är aldrig fel. Alex skulle nog iväg o festa med hans kompisar då. Så Vilma ska sova med Alex föräldrar o småsyskon i deras stuga över natten!
Sen veckan efter ska dom ha Vilma ca 4 dagar på skönt. Gud hur ska jag klara mig utan denna underbara flicka så länge?? Aja det är ett måste. Vi får inte ihop det annars. O Vilma kommer bara ha kul.




Jag tror föressten att jag vet en utav anledningarna till att jag mår som jag gör just nu, jag har blivit en grubblare igen. Jag som hade slutat grubbla över saker som kommer o sånt som skett. Det tjänar inget till. Så måste sluta med det nu igen..

Aja, allt löser sig..
Bara jag får fara till Stockholm NU, helst igår!  Vila upp sig o bara njuta.

Bjuder på nån bild.

Kommentarer
Postat av: Yvonne m Ollie

Tack! Jag gillar Rex, väldigt fin storlek =)



Ja Ollie är en ganska snäll hane, tror inte att det är några problem för dom att bli tränings/promenad kompisar =)

2008-06-17 @ 08:23:35
URL: http://web.telia.com/~u27012544/
Postat av: Anonym

Men vännen , vad är de du grubblar på?

Åhh hade vart kul att följa med er till stockholm, men kanske nästa gång.=)

2008-06-17 @ 08:33:30
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Bim

TACK! Det var ingen rolig dag tyvärr.. Men man får väl bara sluta bry sig om såna människor. Har fått reda på en hel del om deras uppfödning så träffar jag på dom i framtiden kommer dom få höra.

2008-06-17 @ 09:18:56
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Helena

Inte bra att grubbla for mkt. Hoppas att det blir bàttre snart iaf :) Kram pà dig!

2008-06-17 @ 18:49:50
URL: http://hheelleennaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0