Humöret har vänt!

Jag tror det?
Jag är inte en deppig människa av mig, verkligen inte!
Kan det vara p-pillrena som spökar i min kropp? Började för ca 2 veckor sedan, brukar bli deppig o arg av dom. Precis så har jag ju varit på sistonde. Tanken slog mig nu. Men jag ska ge dom ett seriöst försök denna gång. Är jag fortfarande såhär om typ 2 veckor. Då lovar jag mig själv att sluta med dom :)
Alex vart lite less på mitt humör idag o sa att han skulle slänga dom. Hahaa..

Sitter på jobbet slutar redan kl 22 idag, helt tidigt :) Alex mamma är hemma med Vilma nu på kvällen, så ska som vanligt rasta djuren o sen se tv o sova..

Imorn är jag leeedig! Får väl se om det blir stan nå. Lutar iaf mot det. Vill inte lämna hundarna hemma för länge i onödan när an väl är ledig. Är det fint väder så passar jag väl på att vara ute så mkt som möjligt. Synd bara att Vilma är i en sådan mellan ålder. Hon vill över allt, men tar sig dock inte över allt. Nu måste hon lära sig gå snart! :)
Så det kan vara lite svårt att vara ute länge då vagnen är för tråkig, det enda som är jättekul ute är att gunga lr pillra i gräset ;)

Nu måste jag jobba på, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men varför inte fara till bruks då istället om det är fint väder? Då kan både hundarna och Vilmis följa med ju :D

2008-06-18 @ 22:46:48
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0