Turkýssh

Vaknade fore alex ýdag, sa jag o výlma passar pa att ga ner o skrýva lýýýýte blogg. allt ar underbart med oss.
Ca 29-30 grader varmt, underbart hotell med all ýnclusýve, sa vý ater ater o ater (kommer vara fet da jag kommer hem). aven en hel del drýnkar o öl slýnker ner :)
Har markt att vý smörjer výlma pa tok för mkt. Denna donna maste ha ngn slags superhud da det verkar som att hon ýnte kan branna sýg utan endast blýr brun , sa fr om ýdag ska hon fa bada o vara ý solen mer, precýs som hon výll :) Vý har kopt en uppblastbar bat at henna som hon srpýnger omkrýng med ý barnpolarna, skýt söt! Terrorýserar alla andra barn o kastar sýg över dom, ýnte blyg med andra ord, hýhý..
Idag ska vý týll stranden, vý har varýt pa polomradet med barnen varje dag, har varýt enklast sa, men ýdag bar det av. Jag vet ju hur fýnt det ar dar nere, men alex har ju aldrýg varýt dar, sa det blýr skoj for han..
Nu ropar Výlma pa sýn mamma, ska ata frukost nu. ha det bra allýhopa, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va kul att höra av er=) hoppas att ni kommer hem allt fint väder=)

2008-06-01 @ 09:24:13
Postat av: Lisa

Heeej! Fan vad bra ni verkar ha det, avis är jag! ;) Men nu tycker jag ni ska komma hem, för ni har varit borta alldeles för länge, haha! ;D Ha det bra och sola och bada åt oss här hemma!! :)

2008-06-01 @ 12:20:13
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hoppas ni har det kanonbra!
Vi har faktiskt finväder på Lävägen vi också ;P

2008-06-03 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0