Torsdag

Bara 30 min kvar på jobbet! :)
Vaknade 3 i morse (natt) av att en full Alex kom hem. Han råkade väcka Vilma med hans hosta.. Så den tösen ville ha mat, såklart.. Fick gå upp o göra en flaska o ge henne. Hon somnade om rätt fort, o jag med. Men alltså jag kan inte sova nör ngn ligger bredvid mig o tok-hostar. Sånt gör mig galen.. När jag dessutom vet att jag ska upp o jobba dagen efter  + att jag för varje gång måste söva om Vilma.. Blää.. haha :)
Nåväl vaknade o klev upp för dagen kl halv 8. Vilma var busigare än busigast. Vi åt bara frukost o donade på så var hon trött efter ett tag igen.

Medans gumman sov (Alex med fortfarande) så tog jag ut hundarna på en lång cykeltur i ös-regnet :) Inte så jättemysigt kanske, men jag behövde komma ut o röra på mig, dom med. Magic uppskattade som vanligt att få vara ute, trots vädret. Rex däremot hakade efter så jag fick typ dra honom fram.

När jag kom hem så duschade vi o gjorde oss klara. Sen for vi o åt lunch, onyttig med god pizza :)
Hann inte mer än hem så skulle jag till jobbet. Började kl 14 o sitter här fortfarande.
Ska o snabb handla nu efter jobbet, sen lämna pengar hos en gubbe o senn hem o sova.
Har också börjat få den här störande hostan, det kittlas o svider i halsen, så ska sova mkt ikväll. Får snooza vilma imorn så gott det går :)

Hej på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med snoozandet :P Vars ar det du jobbar nu?

2008-06-27 @ 09:15:28
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag längtar tillbaka dit jag med, speciellt när de är sånt här väder här =P

Jo de borde vi absolut göra, typ nästa år igen =)

2008-06-27 @ 12:42:47
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0