Piss väder!!

Fast helt ärligt, det gör mig inte mkt. SKönt att kunna sitta inne med gott samvete ;)
Inte ens hundarna vill ut, dom snarkar så gott på mattan o bädden..
Alex hade tagit ut dom med vespan för att dom skulle kuta av sig. Cyklarna är på lulsundet så kunde ej ta dom.
Rex ville dock bara åka, så kan inte påstå att han fick mycket motion haha!
Magic däremot valp somhan är var helt slut efteråt. Allt där man får röra sig på är ju skoj tycker han. Rex är dock lite mer gubbig o filosofisk av sig. Han trivs bara han får vara med på allt vi gör, oavsett vad :)
Så skoj direkt Alex sätter sig på vespan så sätter sig Rex bredvid o väntar på ett varsågod, för att få kliva upp. Lovar att lägga upp bilder sen.

Har varit på stan dag, köpte inget annat än blöjor,barnmat, dricka o godis.. Usch jag har börjat bli sötsugen igen. Det är dom där jävla p-pillrenas fel! Jag är dessutom ständigt irriterad o deppig. Mitt humör är som en bergochdal bana. Men jag kan inte sluta med dom nu. Då rubbar jag säkert hela allt, vill ju ha koll på mens o så vidare så man ej blir på smällen :)

Vilma är grymt trött, hon sov endast ca 15 min idag, o nu vill hon sova. Men det är för sent. Så måste dras med detta tills hon somnar, haha. Men förhoppningsvis så somnar hon som en stock där kring 7 då ist!
Imorn jobbar jag mellan 14:30-23. Vilmas "faster" Sofia, var som vanligt supergullig o ställde upp med barnpassning då tills mamma slutar jobbet o hämtar henne. TACK, det är verkligen GULD värt ska du veta :)
Vilma kommer då ha jätteroligt som får leka med Tindra! Hehe..

Fick min lönespec idag, glad jag blev. Mer pengar än vi räknat med. Nu vill jag tattuera mig, klippa mig, förstora brösten och shoppa. Haha.. Synd bara att det inte ens räcker till hälften av alla saker.

Nu måste jag leka med gumman, passa att mysa o ha kul innan middag o läggdags.








Kommentarer
Postat av: Pia

Snygga Vilma!!:) .. och vilmas mamma såklart!;) hihi

2008-06-24 @ 21:26:19
Postat av: Nathalie

Oj,vilka snyggingar! :-)

2008-06-25 @ 09:44:09
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0