Måndag kväll

Imorse försov jag mig när jag skulle till jobbet. Fan vad skämmigt. Jag hatar sånt! Jag har aldrig försovit mig till ngt av mina tidigare jobb.. Aja kom 1 1/5 timme för sent. Men jag behövde inte jobba över ändå, så det var bra :)
Efter jobbet har jag bara varit hemma o städat, vilat o lekt på med Vilma. Gick även ut med Magic nu på kvällen o kastade boll o tränade lydnad. Rex är iväg o hämtar den trasiga vespan med Alex.

Vilma har blivit så duktig, sakerna hon lärt sig senaste veckan är att vinka hej/hejdå, gå 1-3 steg, står själv väldigt länge, o så dansar hon med hela kroppen till musik lr om man sjunger för henne :)
Nu kommer det nya saker för varje dag som går, skit kul ju!
Garanterat att hon kommer lära sig att gå medans jag är i Stockholm, skulle ju vara typiskt ;) Antingen kommer det snart, lr så kommer hon fortsätta vara feg o vänta några månader till, haha.. Balansen finns ju där, men inte modet.

Jag har egentligen ingenting att skriva som vanligt, så ni får en nytagen bild på 2 st skrothundar..
Vilma försökte sno kameran av mig när jag tog, därav den kassa kvalitén :)

 



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, men vilka mysisar! :-)

2008-06-30 @ 21:32:43
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilka fina hundar du har! :) Och Vilma också såklart :P

2008-06-30 @ 23:27:23
Postat av: Anonym

Fan va gulliga=)

2008-06-30 @ 23:29:49
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0