Jobbet

Sitter på jobbet nu, otroligt lugnt för tillfället. Pratade med Pia på sms tidigare. Vi båda är lediga på Torsdag så då ska vi mötas upp i stan o fika. Fira hennes födelsedag, tänkte jag ;) Eftersom att hon fyller år idag o vi inte kommer hinna träffas innan dess!

Jag slutar iaf kl 23, då ska jag bara hema, rasta jyckarna o sen krypa ner i den stora tomma sängen. Hoppas jag somnar lättare idag än igår. Igår kunde jag inte somna förrän kl 3-4 på natten. Sen kom Alex kl 6:30. Då gav jag Vilma en flaska, fick sedan somna om till kl 7 iaf. Så lite sömn har jag allt fått :)
Både Rex o Magic skulle till o vakta mkt under natten, dom passar på när Alex inte är hemma. Haha! Vilket bra ledarskap man har på dom ;) Dom tycker att jag o Vilma behöver skyddas..

På tal om ngt helt annat, läste en tråd på amstaffwebbens forum. Herregud så hemskt. Att människor kan klanka ner så mkt på en person som gör sitt bästa. Helt otroligt! Varför inte hjälpa o stötta varandra ist? :/

JOBB JOBB JOBB

O GRATTIS igen PIA :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack vännen!:)

2008-06-17 @ 21:13:47
Postat av: Anonym

oj vad stod de på forumet, vad hade hänt?

Så ni ska till stan på torsdag? kanske följer om de går för sig?

2008-06-17 @ 21:15:28
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad var det för något på forumet? Vore intressant att få läsa!

2008-06-17 @ 23:40:24
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0