Helg

Äntligen :) Och denna helg är jag ledig, dessutom. Alex jobbar, så är själv med Vilma o doggsen. Men det går nog bra. Bara vädret är fint så blir det nog att vara ute en hel del. Pappa sa att jag kunde låna hans bil, för han hade jour. Så då tar jag ju mig ngn stanns också också om jag vill..

Blir tokig, känns som att tiden inte räcker ngn stanns nuförtiden. Antingen jobbar jag, umgås med Vilma lr är ute med hundarna. Jag känner mig instängd.
Kanske fixar barnvakt ngn kväll denna helg o går ut, skulle behöva det :) Om jag nu har mage att lämna Vilmis.
Tror inte jag har umgåtts med vänner lr gjort ngt ordentligt utanför familjen sedan jag började jobba, och detta är snart 2 månader sen. Jajja snart går jag ner o jobbar 80 %, underbart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de är du värd. Kom och va med oss imorgon. =)

2008-06-27 @ 21:07:54
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0