Fortfarande neråt ;)

Jag fattar inte vad jag gör annorlunda denna gång. Skillnaden är kanske att jag inte gör ngt alls nu? Jag fortsätter sakta men säkert att gå ner i vikt ( helnöjd! ) Inte mkt åt ggn, men eftersom att jag inte gör ngt för att det ska bli så, så tackar jag inte nej.
Vanliga promander med hundarna o Vilma, inte ens varje dag, då Alex ibland tar dom om jag är för trött.
Fortfarande äter jag godis lr annat onyttigt ibland.
Det kanske är min riktiga hormonbalans som kommit tillbaka sedan graviditeten nu? Förr kunde jag inte lägga på mig. Men nu efteråt har det gått lätt. Men nu verkar det vända igen :) Haha..

Intressant inlägg för er utaomstående va?! :) Men som sagt, jag skriver för min egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0