Fortfarande hemma med Vilma.

Jepps, Vilma är fortfarande dålig. Men hon har börjat bli bättre, vilket känns jätte bra :) Tål inte att se mitt hjärta sjuk o hängig!
Idag är det iaf torsdag så helgen närmar sig äntligen. Jag vill bara ha helg jämt. Jag är inte psykiskt inställd på att vara ifrån Vilma. Jag blir deprimerad bara tanken att lämna henne. Jag vill vara med henne dygnet runt. Men det tar tid att ställa om sig från att ha gått hemma gravid, sen vara mammaledig till att bara från en dag till den andra jobba heltid.
Men Vilma tycker iaf att det är dö-kul att tex. få leka med kusinen Tindra en hel dag, så jag ska försöka tänka så :)

På tal om lilla Rex. Vi har iaf hittat en jätte gullig tjej från Söderhamn. Hon ska komma hit nu ngn helg o bo hos oss. Så får vi allihop bekanat sig med varandra. Sen ska hon ta med honom hem.
Jag kommer att sakna Rex varje dag, resten av mitt liv. Det är sjukt tungt beslut, men ett beslut som var tvunget att tas, för hans bästa. Han är trots allt min första egna hund, han är min lilla nallebjörn.
Ingen annan kan trösta mig på det sätt han gjort när jag varit ledsen. Han känner alltid av mitt sinnestillstånd till 1000.
Usch :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ledsen när jag läser de du skrivit om rex. Synd att de blev så här=(

2008-06-12 @ 10:45:28
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Marie

Lilla mysgrisen. :) Han kommer vara saknad, men samtigt vet vi ju att han kommer må bra. Det är det viktigaste.

2008-06-12 @ 11:09:51
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Frida,Vincent,elian

Hej ! jag tror det där kommer bli jättebra med Rex,jättesvårt val men det kommer bli d bästa,d är jag säker på :) förresten,tack igår för våran lilla dejt,hehe,han var så fiiin Magic,verkligen! D blir nog en staffe för mig,den uppfyller ändå alla mina "krav" som jag hade tänkt från första början,så nu längtar man som ett aaas! :)

2008-06-12 @ 12:25:03
Postat av: Helena

Stackarn! Men han kommer säkert få det jätte bra därborta. Synd att det var tvunget att bli såhär bara, han är ju så fin. Men det är nog det bästa för honom. Kram på er!

2008-06-12 @ 13:25:35
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, vad tråkigt. Varför ska han omplaceras?

2008-06-12 @ 16:37:44
URL: http://pudelstaff.cybersite.se
Postat av: Cissi

Åh, vad det känns sorligt att man inte kommer få se Rex vandra runt nå mer på Björx. Förstår att det måste vara jobbigt för dig, kan bara tänka hur det hade varit att lämna bort Boss.. Rexen får det nog lugnt och bra där borta, men jag kommer sakna att se den stiliga lilla killen! :)

2008-06-12 @ 16:54:13
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0