...

Vi har ju fint väder här uppe, för en gång skull! :) Började dagen med att kliva upp kl 8 när väckarn ringde. Fast jag hade iofs vaknat innan det, pigg o allt. Åt frukost, duschade osv.. Sedan snörde jag trötta Vilmiv i cykelkärran så Magic skulle få göra av med all energi. Cyklade runt Björx, rastade bara Rex. Han var så trött sen kvällen innan då jag tog honom på en lång cykeltur.
Gick iaf till bussen o mötte upp Nathalie, vi gick på stan o kikade på kläder o tog en god fika :) Jättetrevligt!
Jag köpte skor, mascara, linne, blus, tröj-tshirt, sockar och underkläder. Behövde verkligen allt detta. Men glömde hårfärg o lite annat smått o gott. Får ta det ngn annan gång. För måste färga mitt hår nu, det är så trist o fult :)

När jag kom hem så möttes jag iaf av en glad överraskning. Magge hade inte haft sönder nå, den tyrannen! :)
Ändå sprang han o gömde sig i ett hörn när jag kom in, han kanske hade tänkt tanken, hah!
Vilma var full i energi efter vi varit i stan, så hon har busat på golvet tills nyss då hon somnade, som en stock :D

Ikväll ska jag till Jenny o hänga, skönt att komma utanför hemmets väggar lite, :)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh tack så mycket! Va glad jag blev. Fast det var då, nu har jag massa gravidkilon.. Usch!

2008-06-28 @ 23:27:34
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0