Trasig arm

Nog för att jag var nykter igår, haha.. Men det är iaf dagen efter midsommar.
Jobbade till kl 22, sedan for jag hem o städade upp lite efter byrackorna som hade fått för sig att tugga söder 2 st flytvästar! Så skönt att bara komma hem o känna lugnet själv för en gång skull. Alltid full rulle hemma annars. Vilma var ju i stugan. Men automatisk så var man tyst o smög lite på tårna för att inte väcka henne :) Haha..
Somnade där kring 2 tiden då Alex kom hem. Ställde klockan på 11 för att vara på säkra sidan att vakna i tid till jobbet.
Jag sov iaf som en stock tills klockan ringde, snoozade till 11:30, vilken lyyx! :)
Alex mamma ringde o sa att dom var hemma nu. Så vi klädde på oss, åt frukost o knallade till Lulsundet för att hämta hem gumman. Gud så mysigt att se henne. Att man kan sakna ngn så mkt efter bara en natt!!
Å hon blev då minst lika glad av att se oss.. :)
Hann inte mer än hem o byta om så for jag iväg till jobbet.

På tal om annat, har fått problem med min högra arm. Det var sen när jag jobbade på Brasseriet o en tjej knuffade ner mig för trappen så armbågen sprack upp. Läkarna så då iofs att det kunde bli tjorv för mig eftersom att det är vid nerverna.. Ni vet där vart "reflexen" är.. Jag har bara märkt av vissa problem ibland vid stor ansträngning, typ om jag tränat eller så. Men då knappt märkbart. Nu igår medans jag jobbade så började min arm att domna bort o värka. Jag har dålig känsel, styrsel o ingen gripkraft från armbågen o neråt.. Åh blir tokig på min jävla skrot-kropp!
Irriterande, trodde aldrig att detta skulle ge mig problem i framtiden, men hade fel.
Så på måndag måste jag få en tid direkt till läkaren. Kan ju inte jobba såhär ju.. Kanske får ngn sjukgymnast som kan hjälpa mig att träna så det blir bra :)

Snart har jag lunch, är vrålhungrig!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen det där med skrot-kropp. Tror du man kan byta med nån? Kanske medans de sover? :)

2008-06-21 @ 18:20:21
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0