Bra helg

Har kommit på att mina dagar ser i princip likadana ut varje dag, inte så mkt variation med andra ord..
Idag fick jag lite sovmorgon, gumman var törtt o ville sova vidare, o jag tackar aldrig nej till extra sömn då jag sover som en kratta varje natt.
Vi aktiverade hundarna så dom kunde vara själv hemma. For iväg till Arcus där vi mötte upp Jenny, Loke, Joel, Elin, Felicia och Fredrik. Vilma kröp omkrong i gräset o lekte mest hela tiden, så nöjd när hon får vara för sig själv och pillra på :) Loke fick bada, o Felicia log o sov. Så snälla barn vi har :D
Solen gick dock i moln lite från o till, så man fick sig nog ingen färg, men det gör inte mig nå, det var trevligt ändå, o jag hade inte haft tid att ligga o sola.
Vi for förbi på Barnens Hus på vägen hem, men dom hade stängt. När jag skulle packa tillbaka hundmatsäckarna i bagageluckan så smällde luckan igen, så där satt jag fast. Tills en snäll människa som hade sett mig kom o släppte ut mig, haha! Det är nog bara jag som lyckas med ngt sådant :) & eftersom att pappas bil inte är kombi så hade det inte varit så kul att sitta/ligga där i ngn längre stund, o Vilma hade nog börjat undra vars hennes mamma var.. :)

Vilma fortsatte att sova då jag lyfte över henne från bilen till vagnen, så jag passade på att ta ut hundarna en gång till. Rex fick gå runt björx, en hel del nyttiga hundmöten, och det gick BRA!
Magic gick jag med bak till skogen där vi kastade boll med boll-slungan jag köpt. Svin kul, det kom helt långt o högt :)
Sen tränade vi lite agility i en bana som finns här längre ner på Björx. Han har ju testat tidigare på brukshundsklubben så han fattade direkt vad jag ville att han skulle göra..

Jenny hade bjudit mig o Vilma på middag så vi gick dit direkt efter promenaden. Barnen fick också mat + mer bus.
Sen fick Douglas bada nere på lillsinken. Både jag o Vilma är trött efter en hel dag ute, skulle egentligen se film nu på kvällen. Men jag orkar inte, nu ska jag krypa ner i sängen o SOVA :) Börjar kl 7 imorn, hoppas på fint väder så man kan vara ute sen!

(Klicka på dom små bilderna för att få dom större!)



       
     

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sockersöta Vilmis!! ;) Och hons er så stor ut nu när hon står ;) Har hon gått nå mera? Hör av dig imorgon vetja! :)

2008-06-29 @ 22:52:28
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Marie

Men Emelie! Förklara lite mer ingående det där med bagageluckan för jag förstår inte, men det lät som något riktigt underhållande! :D



Fina bilder på fin Vilmis! :)

2008-06-29 @ 23:28:08
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söt Vilma =) Och så duktig hon är på att stå själv :P

2008-06-30 @ 09:52:19
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj vad mysigt! :-) Du jobbar idag förstår jag?

2008-06-30 @ 13:09:02
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

OK :-) Nej, inget planerat, är så risig i halsen, och hostar, svept i mig lite kockiliana, hoppas det blir bättre! Ser ut som att det håller på att klarna upp nu ute iaf, varit skitväder ju!

2008-06-30 @ 13:52:03
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0