Ny vecka :)

Jag jobbar varje dag denna vecka, förutom onsdag. Känns lite typiskt, var ju jättesugen på Luleåkalaset, men man kan inte få allt i världen.. Kan inte fatta att nu för 1 år sedan så satt jag hemma med en nyfödd liten Vilma, fan så mysigt!
Skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva samma känsla igen, underbart :) Nog för att jag hade grymt ont i magen, kunde knappt röra mig pga snittet.  att brösten ömmade som fan. Men allt var nytt o spännande med en liten ny familjemedlem. Nu känns det som att Vilma alltid har funnits hos oss. Kommer knappt ihåg hur livet var innan hon kom :)

Hade ju fått gå ner till 80% på jobbet, men jobbade 100% förra veckan och 90 % denna för att vara snäll. Haha jag som är slöast o helst skiter i att jobba över huvudtaget! Men det är ju lite mer betalt då, det är ju iaf skönt :)

Måste även hinna klippa mig denna månad, är typ slitnast i håret. Har inte varit hos frisören sedan Vilma var 3 veckor gammal. Då jag klippte av mitt fina långa hår :/ Fast nu börjar faktiskt längden att komma, sakta men säkert..

Nu måste jag sluta skriva o jobba på sista timmen!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0