Nu vill jag ju vara ledig!

Vilket väder det är ute alltså, jag är inte alls avundsjuk på alla som är lediga :D
Jag får iaf en helgs ledigt när vi åker till Stockholm, hihi..

Idag kom jag i tid till jobbet, hann ut med Magge i 20 min, cyklade o kastade boll. Alex ville ut med Rex så det fick han.
Mötte en trevlig kvinna som inte bor så långt ifrån oss, hon hade också hund så vi stannade till o surra ett par minuter. Jag som ville att Magic skulle få hälsa på en liten hund, men hon sa att hennes hane var arg, så då ångrade jag mig snabbt.  Hon tyckte att jag var duktig som hade 2 hundar o barn vid så ung ålder, jag tackar och bockar :) Fast iofs så har jag valt det själv, men men, haha.. Jag ser inte mig själv som särskillt ung ängre, herregud man blir ju 22 år nu till sommarn. Snart är jag 30 ju!
Nu börjar jag för övrig bli lite less på mina val inför högskolan. Mkt jag skulle vilja ändra på, men det är ju på tok för sent och helt omöjligt.. Aja jag ser ju vars jag kommer in, jag hoppas ju i eskilstuna, lr stockholm :)

På tal om ngt annat, stackars Alex har stukat foten jättemkt, undrar om inte ngt är brutet i den. Den är seriöst stor som en fotboll!

Nu måste jag sluta så jag hinner hämta kaffe o frukt innan kunderna rullar in.
Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0