Nu sover hon!

Tack snälla alla som skrivit. Tycker så synd om min lilla flicka. Hon har jätte ont trots alvedon osv.
Käkkirurgen tittade igenom henne, hon har slagit in alla tänder i käken, har vi tur så växer dom ut som vanligt igen och tandköttet ner med dom. I värsta fall kan dom lossna, då blir hon tandlös tills dom "riktiga" tänderna kommer. Hur ska hon då kunna äta ordentlig mat? :(
Aja det värsta är ju inte det, jag vill bara att hon ska slippa ha ont! Jag förstår inte hur hon klarar av den smärtan..

Hon har gråtit/skrikit i flera timmar från o till :(
Förhoppningsvis så kan det bara bli bättre nu, mindre svullnad o smärta för var dag. Vi ska med henne till tandläkaren och bvc minst 1dag/vecka i ca 1,5 månader för att följa upp tänderna och vikten.
Usch, jag är matt o trött. Hade helst velat somna och att hon är frisk på morgonen imorn. Jag måste nog ta mig en till långpromenad med hundarna sen, känner att jag behöver komma ut o samla lite energi!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men sljälvklart, säg till om vi kan göra något. :)

Jo stackars liten :(

Men de var ju bra att det inte vart värre.

Men stackars liten gumma....

2008-07-08 @ 19:01:31
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Lilla Vilma! :( Skönt att hon iallafall sover nu, så hon får vila lite. Bara ringa om du vill ha nån att prata med, du vet att jag finns! :)

2008-07-08 @ 19:46:22
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas gumman blir bättre snart! Ville bara säga att vi tänker på er här borta på Porsön också!

2008-07-08 @ 20:59:36
URL: http://elinruisniemi.blogg.se/
Postat av: Frida,Vincent,elian

Hej! ååh stackare...stackars lilla Vilma..men det kommer bli bra igen..hoppas hon snart slipper ha så ont lillgummsan. inge kul när ens barn är så lessen..men d går över..d e "tur" att småbarn tar smärtan oftast bättre än vad vi vuxna gör ..men men ta hand om er alla nu... kram från oss!

2008-07-08 @ 23:30:12
Postat av: Marie

Så hemskt. Men jag säger som de andra, så länge hon slipper ha ont så är det ju bra. Tänder och tandkött kommer nog lösa sig med tiden, hon är ju ung och läker bra. Väldigt tråkig händelse dock. Tänker på er.

2008-07-09 @ 10:03:25
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0