LEDIIIIIIIG

Äntligen äntligen äntligen :) Jag hoppas att solen o värmen håller i sig minst hela helgen, då blir jag lycklig!
Imorn blir det klubbviken(?). Glassa i solen, fast med en busig Vilma.. Jag får nog vänja mig vid att inte kunna ligga o pressa timmar i solen som jag gjorde förr, haha. Det är inte bara färgen jag är ute efter, för den får man ju bara man är utomhus. Jag älskar att sova på stranden :)
Kvällen blev endast lugn. Pappa kom med Vilma kring kl 17, då hade jag hunnit cykla med båda hundarna efter jobbet.
Vi gick ut o gungade o gick sen förbi utanför Nathalie o stod o surrade så fick Vilma krypa omkring i gräset o leka.
Sen när vi kom in gav jag henne bara kvällsgröt så somnade. Var egentligen tänkt att jag skulle till Linda o Lasse o grilla. Men hade ingen bil, o då Alex kom hem från jobbet så var kl så mkt att det inte kändes som ngn idé.
Så jag o Jenny knallade ut med hundarna i skogen. Jag hade nog kunnat gå i timmar med sällskap!
Hundarna skötte sig iaf kanoners som vanligt. De fick mest vara lösa, fast utan bus denna gång, då Magic bara ser bus när han träffar Douglas :D Inte för att det gör så mkt, men viktigt att kunna umgås utan att det blir för vildt :) 
Nåja nu sängen. Ska väl upp relativt tidigt imorn med.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man hör ju aldrig av dig längre typ! :( By the way, hur jobbar du på tisdag? Sara ska ha klädparty för barnen klockan kring sex tiden i lokalen här på gränderna.. Tänkte om du ville komma? Det är billigt minsann! ;) Hör av dig.

2008-07-26 @ 00:31:27
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0