Kämpigt :P

Jag har hållt Vilma vaken i princip hela dagen, så hon ska somna tidigare än vanligt ikväll, det funkade, än så länge iaf :)

Imorse så bakade jag bröd medans Alex var ute med hundarna. Han cyklade 1 mil med dom, snacka om trötta hundar då dom kom hem, haha! Vi åt frukost sen for vi till Pia o Daniel. Det var länge sedan Molly o Rex träffats, så vi tänkte se hur detta skulle gå. Inga problem alls, Molly satte Rex lätt på plats, sedan var Rex livrädd ;) Haha, vilken mespropp till hund man har! Nej helt seriöst, detta var endast bra, dom var väldigt lugna inomhus sen, Molly brydde sig inte om Rex o Rex stod o stirrade in i väggen. Rex behöver dominanta tikar, dessa gillar han som mest :) Dock kunde vi ej stanna särskillt länge för Alex skulle hinna äta innan jobbet.

Vi köpte hem pizza (fy fan vad jag blivit onyttig, USCH!), men det var gott :) Vilma fortsatte att vara vaken o lekte mest på o drog ner allt som vanligt, hihi.. Pratade i telefon snabbt, men var tvungen att avsluta då Vilma krävde hela min uppmärksamhet.

Nu jobbar jag hela veckan, o till helgen blir det äntligen Stockholm! Hur ska jag klara mig en hel helg utan Vilma?? Shit alltså.. Kommer sakna ihjäl min lilla familj, jaja desto roligare att träffa dom sen :)

Sov gott, det blir en tidigt kväll för mig idag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du hörde av dig igår o kom förbi när Aöex vaknat ;-)

2008-07-07 @ 08:50:03
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0