Bio :)

Ikväll ska jag på bio med mamma o Josefine, ska se Sex and the city, mamma bjuder :)
 Efter jobbet har jag bara varit en sväng till affärn o handlat barnmat o blöjor. Magic fick följa, Rex är med Alex hos en komis, sånt gillar han!
Testade att platslägga Magic utan koppel utanför affären och gick in så han inte såg mig, efter 7 min gick jag ut, och han låg KVAR =) Trots 2 st passerade hundar, barn, cyklister m.m. Okej ska inte överdriva, det var inte jättemkt folk, men lagomt. Gick iaf ut o berömde honom en massa, sen fick han resa sig på mitt kommando. Lekte lite med honom o knöt sedan fast han så jag kunde handla.

Vilma är jättetrött, hon har varit på Arcus halva dagen med pappsen, joar, frej o farfar. Hon hade ftt bada denna gång, då det var mkt varmare idag.
Imorn jobbar jag 7-15:15, när jag kommer hem är dock INGEN hemma. Vilma, Alex o hundarna ska till stugan o sova över där. Trist att sova själv, jag som är så mörkrädd :D Aja det blir ju kul för alla dom iaf! :)

Som vanligt, lite bilder då..


Älskade Rex efter en cykeltur!

 
Jag o Vilmis

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: Linda

Snacka HOT mama o Gulle vilmis.

Nu ska vi äta något gott o kolla film o fira vårat husköp.

Höres imorgon då.

2008-07-01 @ 20:36:12
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

:-)

Vilka puddingar! Hoppas bion var bra, natti natti!

2008-07-01 @ 22:46:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så du är själv imorgon. Kanske jag och Emil får komma förbi kanske? ;) Och så vet man aldrig om en Ebbs hänger på om hon är välkommen? Hör av dig imorgon ;) Du ringer ju aldrig upp mig när jag ringer. FY DIG! ;D

2008-07-02 @ 00:01:27
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fina bilder :)

Både Tindra och jag saknar Vilma =) Så de är bara att säga till när vi får vara med henne lite ;)

2008-07-02 @ 10:05:57
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0