5 Juli

Har nyss vaknat, somnade då jag la Vilma för natten. Inte ovanligt för att vara mig :) Fattar inte att jag inte gör mig helt klar innan så jag med gott samvete kan sova vidare. Måste nog börja med det. För ngt jag verkligen inte kan är att sova en hel natt utan att ha borstat tänderna o tagit bort sminket, då mår jag typ dåligt när jag vaknar.
Denna dag har iaf varit lugnare än lugnast. Jag är fortfarande inte frisk, så måste nog ta det lite lugnar än vanligt.
Gick en promenad med djuren, sedan for jag till Tords stuga o bara var. Så mysigt, vill också ha stuga vid vattnet!
Blev bjuden på middag och fika, han fyllde år. Så jag slapp äta middag själv, vilken jag nog ändå inte hade gjort, eftersom att jag hatar att äta själv.
Magic fick busa med en Irländsk setter, han var tärd sen :) Ngt som är väldigt skönt med honom som jag nyss märkt är att när han träffar en ny hund så vill han gärna hälsa o kolla in den. Busa lite om han får o sen räcker det. Då skiter han i hundan trots att den vill busa med honom. Och jag vill ju ha en hund som är så, det är nog gubben Rex som har lärt honom :D Jag fick tillochmed peppa honom lite att busa, för han ville bara strosa på för sig själv, men när han väl busade så tyckte han det var kul :)

Lilla Vilma har varit lite gnällig dom senaste dagarna, jag tror att det är nya tänder på g. Stackarn :(
Men sedan vi bytte till den nya vällingen så är hon sitt vanliga jag under nätterna, hon sover ca11-12 timmar, sköööönt! :)
Nu måste jag kryper ner bredvid henne o sova så jag orkar upp imorgon, sov sött!



Hihi Vilma drömmer ngt. Så söt min :)
Påväg hem från BB. Åh jag vill uppleva allt igen!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni får skaffa en till ;-)

2008-07-06 @ 21:45:31
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0