Tränat

Har varit och tränat nu :) Så härligt att bli slut i kroppen, men piggare i skallen!
Har även hunnit äta, och ge Vilma kvällsgröten. Ska göra gumman klar för natten, och sen mysa oss ner i soffan för två avsnitt av Andra Avenyn :)
Imorn blir det WP för Rex, han måste ju också få sig lite kroppslig träning, inte bara promisar. Sköj!
Även jag får motion då eftersom att Rex har en örkärlek till att halvspringa när han drar och halvspringa för honom är att kuta för mig ;)

Förresten på Lördag morgon far vi till Alex stuga och sover där till söndag :) Kul för Rex att kunna vara lös ute hela dagen o kvällen om han vill :)


nu mys!


Kommentarer
Postat av: Catti

Ja jag fattar verkligen inte grejen med att kolla på hur andra har det och försöka eftersträva det också. Herregud, då kanske man borde ta sig en titt på sitt eget meningslösa liv!

Inpuls nya lokaler är jättefina! Det är så mysigt när man ser ut över havet osv. :) Och så har dom ju världens bästa instruktörer! :)

2008-01-31 @ 14:04:25
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jaa, jag blev verkligen glatt överraskad när jag började på Inpuls ang. instruktörerna. Så himla stor skillnad motför Stepin (eller Helex som det heter nu..) :)

2008-01-31 @ 21:15:32
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lotta

Va kul att du gillar å läsa den :)
Jag har vart så dålig på att hålla igång bloggandet men nu tänkte jag, nytt år nya tag så då var det väl rätt tid å börja igen :)

2008-02-02 @ 13:23:45
Postat av: Anonym

uppdatering taaack:)

2008-02-05 @ 23:13:02
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0