Snabb bloggar lite då :)

Medans gumman leker på golvet..
Vilma är fortfarande sjuk, men börjar bli allt bättre. Febern är borta, nu är det bara hostan vi väntar på ska försvinna! Hon gillar inte hostmedicinen, den luktar pyton :D
Idag har jag i varje fall varit på en 44 min promis med Rex, Vilma fick vara hemma med pappa. Han sköter sig så himla bra mot alla hundar vi möter/träffar nu! Man blir såå mallig :P Tänk att allt arbete gav resultat, eller rätt metod gav resultat.. Vi mötte två stycken schäfrar i en gångtunnel där det var skit halt, så då hann jag snabbt tänka - Åh neej.. Men sen kom jag på att jag inte behöver oroa mig för att jag VET att han sköter sig. och se men på, dom morrade och skällde och Rex kollade rakt fram, ngt stressad dock, Efteråt då kollar han på mig och viftar på svansen, precis som att han vet att han är duktig! Sötnissen---

Nåja.. Vet förresten inte hur jag ska göra, vill anmäla Rex till en inkallningskurs, mest för skoj och aktiveringens skulle. + att jag är så himla feg att ha han lös, kanske jag får bra tips, och lite peppning att träna att våga :)
Och är det inte fullt på rallylydnands kursen så ska vi anmäla oss dit med! Vi ska på socialträffen på hundhuset imorn då ska instruktören komma dit och visa vad rallylydnad är för nå! Någon som vill följa? :)

Nu ska jag leka lite med Vilma innan jag måste ta tu maten ur ugnen :)
Förresten blir det nå häng ikväll eller??!!! :)

Sötungen tycker inte om blixten :)
image84

Det här är kul!!
image90

Ful hunden tuggar ben på sin egna lilla stil!
image85
image88
image89



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det lät kul!! Är det imorgonkväll? John fyller ju år imorrn. Fan också. Det hade varit roligt att komma och kolla lite. Det blir inge kärring ikväll. Vi var så få, men nästa vecka, då jävlar! :)

2008-01-22 @ 17:59:12
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Pia

Söt Vilma!! :)

2008-01-22 @ 18:43:09
Postat av: Anonym

Sötbarn!!

2008-01-22 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0