Ny vecka, nya tag :)

Ursch, har blvit mkt gosaker i helgen, lr inte mkt för att vara jag. Men mkt för att försöka vara nyttig!
Ikväll blir det träning, ska möta Jessica på Nautilus, så himla sköönt att fara dit och köra slut på sig.
Jessica har varit här hela dagen, jätte trevligt :) Bara suttit och surrat, ätit lunch, fikat m.m. Rex tydde sig som vanligt direkt, gick upp i soffan bredvid henne och la sig i famnen, Så skönt att han gillar verkligen alla männsikor.

Ngn som vet nån sida med recept på nyttig god mat??
Jag har idé torka, känns som att man äter samma mat varje vecka!

Nu ska jag diska undan och sen klä på mig träningskläderna :)
Ikväll blir det bara myskväll hemma framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Helena

Www.matklubben.se brukar jag kolla på :)

2008-01-28 @ 19:16:40
Postat av: Lisa

tasteline.se

2008-01-30 @ 18:23:15
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0