Mys helg!

I fredags hade vi barnvakt åt Vilma, morfar var det som frågade om han fick låna henne en sväng. Han ville att hon skulle sova över men det kändes så onödigt när vi ändå skulle hem så pass tidigt, så han fick ha henne ett par timmar endast :D
kl halv fem lämnade vi henne där och for vidare till Waldorf, jätte gott och ssåå mysigt :) Satt och surrade om allt möjligt, pratade bland annat om resan i maj till turkiet, vi ska dit en hel massa. Vi måste fixa nya pass åt oss alla 3.
Sedan vid 6 tiden så knallade på till bion, vi såg Michael Clayton, helt klart godkänd :)
När vi hämtade Vilma hos morfar så möttes vi av en VÄLDIGT GLAD vilma, hon skrattade i ca 15 min i sträck efter vi hade kommit :) så hon var då glad att se oss, hon trodde nog inte att det var sant!! haha :)

Lördag morgon så for vi till boden på WP, alla hundar var jätte duktiga! Rex gillar det, men han är ibland lite svårmotiverad! Det är enklare att köra med honom lös än kopplad, han är så rädd för att bli korrigerad.
Ebba gillar som fan att dra hon jobbar på som attan, bra jobbat där Lisa :)
Och Lycka, hon skötte sig hur bra som helst, hon stod där och tittade på alla hundarna fint vid Maries sida!
Det där är ngt jag vill fortsätta med, Boden gruppen är ju skit trevliga!! Önskar bara att det kommer öppna i Luleå också, lite svårt nu när Alex kommer börja plugga igen + jobba extra, då kommer jag aldrig ha bilen under helgen, så då kan jag inte samåka med ngn heller eftersom att jag behöver ta med mig Vilma och då även bilbarnstol och barnvagn.. Så jag får se hur det blir med all seriös träning.. Kanske får ägna mig åt det på fritiden bara här hemma ett tag??

På söndagen så for vi ut med skotrarna jag, Alex, Jenny, Fredrik, Jens och Ville. Vi skulle egentligen åka mot Sunderbyns skoterstuga, men bestämde oss för att fara till Statoil i Gammelstan och köpa krov ist, jag var vrålhungrig, hade endast ätit frukost!
Det var skit trevligt och jättekul, lär vi väl göra om ifall det nu kommer nå mer snö i år?? :)
Och nu dagarna efter har jag grymt mkt träningsvärk, haha är sååå otränad så jag skämms :)

Hade tänkt ta upp träningen seriöst nu denna vecka, men jag har ont i halsen, så jag väntar till jag är helt frisk. Då ska fettet brännas :D

Än så länge har väl veckan inte varit så händelserik, var ute på en promis igår en hel massa. Hundarna fick busa, eller inte Rex men alla andra :) Tror inte han skulle fungera med Zeke då han har lite svårt för större mörka hundar. Men han skötte sig iaf jättebra mot alla mötande hundar, vad mer kan jag begära just nu? :) Det är bara att träna träna, träna!! :) Hade det inte varit för att jag är liite rädd för större hundar så hade jag velat ha Holly, mys tjej :)

Nåja nu ska jag vara social med familjen, hejdå!

Gumman i vagnen
image82


Leker med pappa på golvet!
image83

Kommentarer
Postat av: Pia

Sööööta Vilma!! :)

2008-01-15 @ 15:36:28
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, alla blir kär i holly:P

2008-01-15 @ 16:22:14
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Lisa

Mys Vilma! ;)

2008-01-15 @ 17:26:26
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0