Helg!

Idag har jag varit ut på en långpromis med Rex, så himla fint ute. Kul när man möter så mkt folk och alla är på bra humör tack vare vädret och att det är helg :) Det är faktiskt sant att det smittar av sig om man går förbi ngn som ler :) Rex skötte sig utmärkt vid alla möten, jag satte inte ens upp halsbandet som jag brukar "ut-i-fall-att". Han kolla på dom mötande hundarna, inte ens stirrade in sig nå, ingen svanshöjning :D  Jag vet att jag skriver om det här typ jämt, men jag slutas aldrig förvånas av det själv + att det gör mig så jävla glad, jag får ork att fortsätta jobba!

Efter promisen med Rex så gick vi in och gav Vilma gröt och tog sen bussen till stan. Mötte upp Linda & Nike för en lunch på Mat&Prat, jätte gott med pasta! Och trevligt sällskap :)
Gick förbi några affärer, köpte två tröjor och ett par byxor åt Vilma, jätte snygga!

Nu sitter jag iaf hemma, väntar på att Alex ska fara in till Lulebo och fixa med garageplatserna o allt. Sen när han kommer hem ska jag iväg och TRÄNA :) Fan vad skönt!! Kände först att jag nog skulle skippa träningen idag, för att jag var så trött. Men jag vet att när jag väl kommer dit så blir jag pigg igen!
Efter sommarn så blir det Inpuls igen, trivs inte riktigt på Nautilus, säkert därför jag inte har tränat nästan nå alls,. Samma var det ju när jag hade kort på Step In, då tränade jag nästan aldrig heller. Men på Inpuls där trivs jag som fisken i vattnet, så det blir helt klart värt kostnaden :)

Ikväll ska vi till Alex föräldrar och äta middag, sen får jag väl se hur pass trött Vilma är, om man far iväg nå eller bara blir hemma? Förresten när vi var på hundhuset i onsdags så träffade jag världens goaste staffe, nu SKA jag ha en! Måste övertala Alex att vi ska ta en från Notorious Top Dogz, dom skulle ta en kull som blir leveransklara till sommarn, helt sjukt fina var föräldrarna också :)

Vad ska alla ni göra ikväll?

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Catti

Inpuls är så himla bra. :) Jag har aldrig trivts så bra på något gym. (Har tränat på Nautilus, Step In och Stil haha..)

2008-01-25 @ 19:07:40
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0