Mot ljusare tider!


Har haft så mkt saker som har hängt över mig på sistonde, men nu har jag börjat ta tag i saker o ting igen. Äntligen så är gamla Emelie tillbaka :)

Bara sådär enkla saker, så enkla att man aldrig ids ta tag i dom..
- Vilmas står nu i dagiskö.
- Ska till syon på komvux nu o söka in på universitet till hösten.
- Letar större lägenhet.
- Ska boka högskoleprovet imorn :)

Fast då är det ju andra saker som är jobbiga.
- Rex har sååå ont i sin tass, han går endast på 3 ben, vi måste lägga om tassen varje dag, ge PC och starka smärtstillande. Detta kommer nog ta läänge innan han är helt läkt. Fan vad det är besvärligt att ha en trasig hund!
Vill inte tänka på hur han kommer vara efter 3-4 veckor, oaktiverad är nog bara förnamnet!
Men när vi ser att han inte har ont längre i tassen så ska vi börja fara till hundhuset 2 dagar i veckan, bara så han får göra nåt iaf :) Min stackars vovve, han låg och skakade och "grät" på golvet natten från fredag-lördag, så jag la mig med honom i vardagsrummet på mattan så fick han ligga sked med mig, då blev han liite gladare!
Tog dit täcket och kudden, det var rätt mysigt faktiskt, :)




Nu vill jag att Vilma ska börja krypa! Hon visar att hon snart kan, och att hon verkligen vill, varje dag :)

Godnatt gott folk!



image35

Jag vill ha en valp NU!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla Rexen då! Har han så ont. Stackarn..

2008-02-11 @ 07:40:09
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Catti

Usch då stackarn! :S

2008-02-11 @ 09:06:26
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0