Massage m.m..

Dagen började rätt tidigt, iaf tidigare än vanligt. Vilma vaknade kl 7 och ville äta flaska. Så upp o laga, sen krypa ner i sköna sängen där båda mina älskliingar låg kvar och busade! Matade gumman sen somnade vi alla om. Ungefär kl 9 klev vi upp, åt frukost och satte oss på golvet o lekte. Hon tycker att det är så kul, så mesta delen av dagarna spenderar vi på golvet, sittandes eller liggandes :) Kring kl 10-10:30 började vi gå mot stan, mötte upp Jessica och Birk på "lulsunds-rakan", alltid lika trevligt med sällskap! Rex blev glad att se Birk, och även Birk av att se Rex! Vi gick hem till henne och Marcus på Östermalm, där bytte hon hund till Aina ist. Sedan promenerade vi vidare till stan, och där var vi väl till kl 13:15 typ :)
Vi blev ute sammalagt ca 2 1/2 timme! Hurtigt! Vi hann nästan leta rätt på stället där jag skulle på massage senare, in på 25:an katt&hund, träffa A-H och Denice. Rex tyckte att Denice var en riktigt stilig tik, han gjorde sig snygg  + att försöka busa igång henne och skaka på huvudet ett antal ggr :D Klumpen där!!

När Alex var påväg till stan för att hämta upp mig, Vilma och Rex så såg jag att Rex haltade, så då hade klon gått av längst in vid fästet, inte lossnat helt, utan halvt, men vetrinären sa att vi skulle klippa den kort och sedan sätta på rött nagellack, haha.. Jaja får väl se hur länge det tar innan den blir hel igen!

For hem och lämnade av familjen o vidare tillbaka till stan där jag skulle ta ut min julklapp av svärmor o svärfar, en massagen på Pro Corpum. En skööön avkoppling, TRODDE JAG JA!! Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan så jävla ont alltså. Det var ingen spa behandlig/massage grejs, utan riktig behandlig om man har problem o liknande. Men effektivt, tror detta kommer att ge resultat :) I 1 timme låg jag där o plågades, är öm nu, men bara till helgen kommer jag må så mkt bättre!
Ska bli intressant att se om min rygg "låser" sig imorn på morgonen. Hon knäckte till muskelfästena så hela ryggen small.. Hoppas hoppas det blev bra :)

På eftermiddagen gjorde vi wookade grönsaker med kyckling och nudlar till middag, o till efterrätt så var jag onyttig (BLÄÄ) och åt en stor bit kladdkaka med grädde. Usch mår illa bara jag tänker på det :) haha.. Pappa kom förbi o lekte med Vilma. Tillochmed han tyckte att Vilma har blivit GALEN!  Och det är ingenting av vad jag har att vänta! Jajja jag vill ju ha ett livfullt o glatt barn så ;) Hon bara tjuter (riktigt tjejtjut, typ fågelkvitter, haha) hela dagarna, säger pa-pa-pa-pa, och ma-ma-ma. Även - va när Rex går förbi och sträcker sig efter honom. Så kul att se henne utvecklas! Och när jag eller Alex har varit ifrån henne, typ ute med Rex eller nå så börjar hon skratta jättemycket när man kommer hem igen :D Vårat mystroll!!

Har även hunnit med att låna Douglas ner till centrum o tillbaka idag när jag skulle köpa barnmat åt Vilma. Kändes så onödigt att gå själv när jag, så jag gick förbi o lånade honom :) Såå duktig att gå med, inte en enda gång att han skulle prova dra, utan bara gick där bredvid barnvagnen, nöjd o belåten =)

Nu soova!

image91

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh lilla vilma blir ju stora tjejen. Blir så ledsen när jag inte hinner se henne, för varje gång jag träffar henne nu så har hon ju blivit sjukt mycket större. Inte kroppsmässigt men i skallen. Jag vill ju hinna med ju, men snart är vi lediga tillsammans igen.. Då ska busa med lillaVilma :)

2008-02-07 @ 23:27:53
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Lisa

Mys Vilmis! Hon är sååå stor nu ju ;) Måste ses ihelgen! För nu är jag äntligen ledig ;P

2008-02-08 @ 09:13:59
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0