Lite nytt

Nu har vi betalat handpenning på Magic. En amstaff på 8 månader, ej skk reggad dock. Men det gör inte oss ngt eftersom vill vi ställa ut osv så har vi ju Rex :) Visst det hade ju varit ett + i kanten, men jag fastnade för hunden/ägaren, allt kändes så himla bra, nästa fredag hämtar vi hem honom till oss! :) :) :)

Det blir antingen jag eller Alex som flyger ner till Stockholm så möter dom oss på Arlanda och kör oss till centralen sen när tåget hem går. Shit vad mys!! :) Jag hoppas att det blir jag!

Vi var först lite skeptisk med en till hane, men Rex har inte problem mot just hanar, utan snarare vissa hundar.
Han fick träffa Toms mammas hund igår för första ggn, en staff hane på 7 månader. Rex var jätteglad, viftade avslappnat på svansen och pep o ville busa. Det kändes kul att höra! :)
Tror inte det blir några problem med Magic heller då, dom får ju vänja sig med varandra och sällskapet helt enkelt :)

Här har ni som ej har mitt lösen och användarnamn en bild på snyggot :)

image92

image93

image94

image95

Snälla, bli fredag NU!!


Kommentarer
Postat av: Catti

Åh men vad kuul! :) Vad fin han var. :D Har bara sett röda sådana vovvar förut. :)

Ja, det är ju så himla kul att träna. Man mår så bra! :)

2008-02-16 @ 09:39:25
URL: http://www.catti.se
Postat av: Pia

Han är SÅ fin!
Jag har frågat chefen om jag får ledig på fredag, jag skulle få veta på måndag. Hoppas jag får ledig så jag kan följa!:D

2008-02-16 @ 09:47:43
Postat av: Sofia

Jo vi måste nästan göra de :)
Guud såå fin hunden är =) Man blir ju nästan själv sugen på en hund :P

2008-02-16 @ 09:52:04
URL: http://deeya.webblogg.se
Postat av: linda

Jätte söt, men nog kommer du ha fullt upp med barn o 2 hundar :-) Kul dock.
Vill oxå ha hund :-)

2008-02-16 @ 12:25:57
URL: http://www.neoelian.webblog.se
Postat av: Lisa

VILKEN SNYGGING!¨
Vi saknar er på träningarna och vi tänkte hur det passar med fredagar för er? För vi kan lägga in en extra träningsdag så att ni kan komma och träna med oss:) Snart är vagnen klar och det ska bli så jäkla kul!

2008-02-18 @ 14:48:11
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0