Jag är så jävla klantig!

Fan också. Jag o Alex gjorde en intresseanmälan på en tik från www.hundarutanhem.se och vi var jätte intresserade av en särskilld tik därifrån. Hon verkade underbar på alla sätt och vis. Jag kollade deras sida dagligen och väntade att dom skulle ringa upp oss. Men dom hörde aldrig av sig så jag todde att dom inte tyckte vi passade just henne. Men då kikade jag min mail idag, vilket jag gör dagligen, och där hade jag missat ETT mail, just från dom. Dom ville ha kontakt med oss, att vi skulle ringa dom för vi verkade väldigt intressanta. Och nu är det försent :( Nu har en annan lycklig familj tagit henne ist! :( Åh jag är sån klantskalle!!
Aja jag ska iaf ringa kvinnan där imorn och prata med henne, så hon förstår at vi är mycket angelägna om att hitta just den rätta hunden. Så dyker det upp ngn annan som vi fastnar för så kanske hon tycker att vi är en bra familj? :)

Nu ska jag krama om min egna sjuka och skadade hund, ska faktiskt sova på soffan med honom ikväll för att vara lite snäll. Då slipper han tratten också! :)

Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Men gud så irriterande! Sånt där kan ju göra en galen! :S Hoppas ni hittar någon annan mysig hund då! :)

2008-02-09 @ 09:33:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lisa

Men Emelie! Det var ju faktiskt lite klantigt! Haha :P Aja, det dyker säkert upp nån till hund som passar just er, de är ett som är säkert! ;)

2008-02-09 @ 10:15:05
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Pia

Ställer du upp som hundvakt då? ;)

2008-02-10 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0