Dagis

Nuu har jag sökt in Vilma på dagis här på björx!
Känns som att jag hittade väldigt bra avdelningar, hoppas hoppas :) Hittade faktiskt en "småttis" avd. på ett dagis, jag har varit lite inne på ett sådant spår, och blivit lite besviken att jag inte har hittat ngt, men nu!

Idag blir det en fartfylld dag, nu vilar Vilma i ca 30 min. Ska passa på att hänga tvätt, och packa in ren tvätt i garderoben. Diska, plocka undan och lite sånt.
Sen ut med Rex, och sen ska jag o Vilma möta mamma i stan. Kanske gå en sväng om jag ids. Blir iaf att följa med henne hem så hon får träffa Vilma, var ju så länge sen :D

Idag har jag även min träningsfria dag, skönt att vila, men samtidigt ju mer man tränar desto mer sugen blir man att träna mer mer mer. Man blir nästa beroende! Men jag ska passa på att vila :)
Jag har faktiskt tränat 4 dagar i veckan nu sen jag skrev att jag skulle börja med det! Men jag har inte gått ner i vikt nå alls!! :( Konstigt, för det både känns och syns på kroppen en positiv förändring, men vågen står stilla!
Inte för att vikten är så viktig, men jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv. Och jag vet att fett byts ut mot muskler, men det är ändå irriterande :/  :) Nåväl Vilma o Alex får en mkt piggare och mer glad mamma/flickvän, det är huvudsaken!
Visst nog hade det varit bra för mig och Alex att umgås fler timmar på kvällarna, men nu när vi har tid för varandra så blir det verkligen kvalitetstid. Inte att en sitter vid datorn och den andra vid teven, som vi ofta annars gör när Vilma har somnat :P

Vi har förresten börjat leta efter en 3:a på Lävägen, hoppas det dyker upp ngn snart. Vill ju inreda ett rum till Vilma! Gud så fiiint jag ska göra. Då vet man ju också att man kommer bo där en längre tid, och då ids man göra mer fint :)

Nu ska jag passa på att fixa här hemma när snuttan sover.

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad bra att du hittat dagis. :) Jag har bara varit på småisar när jag varit på dagis och det är så himla mysigt där, inte alls som på de avdelningar där barnen är 3 år och uppåt. Pust!

Visst blir man beroende av att träna! Helt klart.. Men det blir ju som en drog, kroppen vill ju ha mer av det som gör att den mår så bra! :)

2008-02-06 @ 09:59:54
URL: http://catti.se
Postat av: Elin

Tvivlar inte en sekund på att EDA är skitbra, men jag är ju så förbannat rädd för sticket i ryggraden :P Lustgasen däremot är given :)

2008-02-07 @ 11:34:12
URL: http://www.risgrynet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0