NU :)

Pappa o Alex håller på att flytta mina saker till lägenheten medans jag o gumman leker.
Vilma är fortfarande sjuk, men fick faktiskt i henne gröt nyss, framsteg!
Om 1 timme lr 2 så lämnar jag Alex o Vilma här samt beger mig till min nya lägenhet o plockar upp dom saker jag har tagit med mig. Imorn blir det Ikea för hela slanten, hr kommit på en massa nytt fint jag ska köpa :)
Lite läskigt känns det att få eget, har ju aldrig bott helt själv, hihi.
Aja idag börjar jag mitt nya liv från ruta ett, det ni :)
Nu ska jag leka med Vilmis, för snart ska mammsen åka. Puss

Kommentarer
Postat av: Nath

Åh, måste komma o kika ngn dag när du fått i ordning! :)

2008-12-03 @ 19:55:19
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo=) Vart har du hittat lägenhet?

2008-12-06 @ 11:58:05
Postat av: kenzie

hej skrev du till mig nyss jag heter kenzie och ska blogga en dikt om dagen är poet och skriver om allr jag känner för stunden lr om någon vill ha en dikt på begäran kram

2008-12-10 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0