När ska det bli helt bra?

Veckan har varit fruktansvärt tung, gråt till o från. Jag kan inte förstå!
Nu har jag just lämnat lilla Vilma till Alex, usch vad det tar ont i mamma hjärtat :( Inte för att hon var ledsen lr nå, snarare jätteglad att träffa pappa. Men jag saknar henne redan.
Varje dag denna vecka är det hon som har gjort mig levade o glad, men direkt jag lämnade henne så var det som att få ett slag i magen. Allt jag inte har hunnit känna o tänka på kom ikapp mig.
Fast man ska ju inte förtränga känslor o tankar, så nu kommer jag nog vara väldigt off dessa dagar.

Nu måste jag hänga upp tvätt, sen blir det tv och godis för hela slanten

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte vara off Emelie! Kom hit på kvällarna (Patrik jobbar kväll;) så har du/jag nån att umgås med! ;)

2008-12-14 @ 22:17:52
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej gummsan! i morgomn får du iaf sällskap av en liten buse..så då får du snoosa o gosa o tänka på annat ett tag ;) vi ses i morgon! puss!

2008-12-15 @ 00:19:22
URL: http://www.vegas.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Förstår dig helt, det har gått 10 mån snart och det är nu jag börjar känna mig som människa igen, men det är väll mycket hundarnas förtjänst med, att man har fullt upp, annat att tänka på, du vet vart jag finns om du vill prata!

Hoppas det blir som vi pratade om sist =)

2008-12-17 @ 11:00:03
Postat av: Nath

Smyger in ett lite tidigt God Jul redan nu, men vi sticker ju imorgon så vi hinner ej ses.



Hoppas ni får en trevlig jul och så syns vi efter helgfirandet!



God Jul!

2008-12-17 @ 20:12:06
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0