Fredag lördag söndag

Igår jobbade jag till kl 20, for hem o var lite med hundarna efter jobbet. Rastade av dom osv. Jenny lockade iväg mig till Sofia på Bergviken. Jag är glad att jag for dit ist för att sitta hemma själv o deppa. Det var trevligt att få träffa alla o bara surra av sig :) Kom hem kring kl 00-01 ngn gång. Gjorde mig klar för natten o surrade lite i telefon!
Imorse klev jag upp typ kl 8, jag var TRÖTT! Men det var lugnt direkt jag hade dragit upp persiennerna, då vaknade jag till på en gång.
Idag slutar jag kring kl halv fem ngn gång. Ska hem o fixa till mig sen far jag nog ut. Har inte bestämmt mig om jag ska festa ikväll lr inte, men just nu lutar det mot att vara nykter. Har ju varit nykter hela helgen så känns som att jag kan fortsätta såhär :) Bara det att jag inte tror att jag pallar å gå in på området nykter, folk blir så jävla jobbiga, stökiga osv när ngt händer här, haha!

Hann inte äta frukost i morse  + att jag aj har med mig ngn lunch att äta. Så måste knalla ner på stan så jag får i mig ngt. Annars dör jag snart...

Jag saknar Vilma som fan! Imorn får jag träffa pluttan :)
Nu måste jag jobba..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:-)

Var är Wilma?

2008-08-02 @ 12:56:27
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj,lite semester då? :) Jag ahr suttit i stan hela dagen med fyllskallar, i hopp om att Magnus inte skulle ut ikväll. Men så fel man kunde ha..

2008-08-02 @ 17:52:27
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0