Endast 3 timmar

Jag har haft delat pass idag, nu började jag kl 17:15 igen. Ska jobba till 20:15, så bara 3 timmar till.
Har hunnit vara ute med båda vovvarna en sväng, båda skötte sig bra, Magic fick jag dock påminna om att han ej skulle busa lr springa iväg o gå framför mig.. Nu måste jag börja hård träna honom så att han klarar hundmöten lös utan kommando. Blir galen av att behöva påminna honom att det ej är okej o springa försöka gå fram o hälsa.
För det uppskattar varken jag eller dom mötandes, så det är förbjudet.
Funderade ju på att gå tävlingslydnad med honom nu i Augusti på Boden BHK, men eftersom att jag ej vet hur det blir med flytten så måste jag vänta o se. Blir det flytt så ska jag hitta ngt riktigt bra ställe där nere, nu ska jag få pli på killen :P

På lördag tänkte jag fara på Leos lekland med Vilmis pilmis, det vet jag att hon skulle uppskatta. Kanske ngn som hänger på? :) Hade även velat dra ihop ett gäng o träna hundarna, eller bara gå ut i skogen o ta med så man kan grilla o bara låte dom röja en hel dag typ. haha..

Blä, jag har börjat bli sjuk nu. Känner mig hängig i kroppen. Och jag ska ha en eloge, har faktiskt ej blivit bekväm o sjukanmält mig, vilket har blivit alldeles för vanligt denna sommar. Inte likt mig alls! Men det är ändring på det nu!
Får hoppas att jag håller mig pigg nog för att jobba imorn, annars sviker jag mig själv, haha..

Nu måste jag gå o hämta en ny kopp kaffe, innan jag somnar. bye bye

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag utmanar dig! http://varforstabebis.blogg.se/2008/august/utmanad-1.html#comment





:-)

2008-08-13 @ 17:25:01
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0