Stan

Har just varit ute och gått med Rex, Alex tog Magic.. Tänkte ta och diska undan allt sist, men Vilma hann vakna.. Så skulle göra det nu innan vi ska till stan, jo lycka till. Vilma kryper över allt. Innan jag ens ha hunnit sätta på kranen och torka bordet så har hon krypit till vardagsrummet.. Haha här går det undan :)
Så jag får passa på att diska när Alex kommer hem, alltså efter stads besöket..

Vi ska in och betala sista delen av resan nu, chill att få det gjort :)
Måste sminka mig lite nu så man inte ser för bedrövlig ut..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hos Malin tror jag det blir. Ska du komma? :)

2008-04-08 @ 17:15:20
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Eva-Maria

Tack! Väntan känns inte så kul men men, sen vet man iaf vad man ska tänka på i träningsväg för att han ska hålla så länge som möjligt =)

2008-04-08 @ 21:09:10
URL: http://toys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0