Stackars Magge

Dagen har inte varit alltför händelserik.. Klev upp kl 8 ungefär.. Var meningen att jag och Jenny m. ungar skulle fara på babysång här på björx kl 10. Så jag gick snabbt med båda hundarna, tänkte gå längre senare ist. Men då ringde Jenny, hon o Loke hade somnat framför tvn jätte länge, så båda vi två bestämde att vi skulle ta det nästa gång ist. Vädret var så trist, jag hade ändå redan tappat suget.
Lagade lunch till Alex som kom hem och åt, Vilma fick även hon smaka :)
Jag har varit sugen på att sola jätte länge nu, och eftersom att jag liknar laban nu så tänkte jag att det verkligen var dags.. Alex behövde plugga så jag lämnade av Vilma hos mamma och Jossan. Hon har så kul där!
For iväg på Sun Tan, guuud så skönt det var. Nu ska jag sola några ggr till innan vi far till Turkiet så att jag hinner få lite färg där borta med. Jag blev to m mycket piggare.

Tidigare under dagen såg jag att det kom var från Magics sår på magen, vi fick komma till Stefan kl 18. Han tog ett stygn och satte in ett dräneringsrör. Hujja, stackars lilla Magge! Han har haft otur.. :(
I 10 dagar ska han ha det, vi ska spola där varje dag, fick även en kräm vi ska spruta in lite av.. Men Magic är så hanteringsbar, det ska nog inte vara några problem. Han ska få köttbullar för besväret :)
Kommer lägga upp en bild på det i slutet av bloggen så den som är känslig behöver ej titta!

Förresten ngt riktigt lustigt och KUL! Jag fick hem en anmälan och nummerlapp. Ngn snäll själ har anmält Rexen till utställningen i Skellefteå näst nästa helg, telepatiskt Tack till dig ;) Så det blir att fara dit hela dagen. Får väl se om vi fixar barnvakt åt Vilma eller om hon får följa?
Hon är oftast väldigt lätt att ha med sig, men hon har så himla kul hos mormor, morfar, farmor, farfar iaf så!
Hoppas bara att Rex beteer sig där borta, jag och mina dåliga nerver, haha..Han kan ju inte stå fint, så jag måste ställa till honom hela tiden. Men får se det som träning då :)

Och snälla Marie o John som ska ha Rex när vi far utomlands, vi är väldigt tacksamma! Det underlättade väldigt mkt för oss :)

Alex föräldrar ska ha Magic.. Också väldigt bra :)

Nu ska jag se Mannen som talar med hundar, sen Prison Break.. Har köpt godis, gott :D
Btw. Imorn baby sång :)


image134


Kommentarer
Postat av: Linda

SUN TAN emelie? Hmm Dåligt :-)

2008-04-14 @ 20:49:09
URL: http://neoelian.webblogg.se
Postat av: Marie

Men lilla Magge råkar då alltid ut för allt :( Nåja, om man får köttbullar för besväret så är det säkert värt det :)

2008-04-14 @ 21:09:59
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lisa

Lillbubben! :( Hoppas såret blir bättre snart, men det tror jag! :) Åååh, godis, att du inte sa det, då hade jag kommit! HAHA ;D

2008-04-14 @ 21:46:27
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Helena

Då måste du ju komma förbi och hänga :) Jag kan vara barnvakt till Vilma om du vill? Är ju ändå i skellefteå då, det hade varit jätte kul :D

2008-04-15 @ 01:50:47
URL: http://hheelleennaa.blogg.se
Postat av: Jonna

usch, de där såg inge skoj ut..
Hur e de annars me er? Sugen å träna utställning ngn dag;)

2008-04-15 @ 06:49:20
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Men fy det där sg inte alls kul ut. :( Jobbigt när det inte ska läka bra och snabbt.. :( Almas sår tog ju också mycket längre att läka än vad de sagt.. :S

2008-04-15 @ 09:39:09
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0