Nu är våren häär :)

Sol igen, underbart!
Idag blir det nog en långpromenad mot stan igen. Det finns så många olika stråk att gå då. Synd bara att första vägen genom Björx är så tråkig, jag är less på att gå här.. Rex blir dessutom mkt lungnare av att få gå på lite nya ställen. Annars blir allt på sån rutin. Jag har ju sån tur att Alex alltid kommer hem från skolan på lunchen. Så jag kan gå mot vilket del som helst i Luleå så hmtar han bara upp mig där jag är när han slutar :)
Vi har iaf ätit frukost och så redan, så nu ska vi bara klä på oss och ge oss ut.
Jag har förresten börjat märka lite resultat på vågen nu sen vi skaffade Magic. Det blir ju att man rör sig mer och det märks.. Det var faktiskt när Thess o Malin sa att dom tyckte jag hade blivit lite smalare sen sist.. Så jag kollade, och det stämde nog faktiskt.. Jag blev då väldigt glad av att höra det =)

Idag ska jag se om stegräknaren fungerar efter min justering. Uppdaterar sen..

image135


image136


image137
Magic är så sjuk och nere så han får ni se på bild när han mår bättre ist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0