Nu är helgen här

Fredag, skit skönt.. Denna helg blir lugn, ska endast vila upp mig, för jag är inte riktigt frisk.
Jag är hängig, mår illa och kan inte äta. Och det är inte likt mig att må illa direkt jag ser ngt ätbart, men nu vill jag spy av bara tanken. BLÄ JAG MÅR RIKTIGT ILLA!
Nu ringde dom från vårdcentralen, Vilma fick tid kl 14 för att kolla hennes öron. Hon har feber och tar sig för öronen hela tiden. Stackars älskade Vilma :(

Mamma undrade om vi ville följa till Storheden och handla, men vill inte dra ut Vilma i onödan. Så vi ska nog bara hålla oss hemma. Synd, för det är toppen fint väder idag också.

Ska luta mig bak i soffan o bara vara nu innan hon vaknar. Trevlig helg gott folk

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet inte Emelie! Vad händer? :)

2008-04-18 @ 10:55:13
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Du kanske är gravid? :D

2008-04-18 @ 11:44:10
URL: http://www.catti.se
Postat av: Linda

Tänkte precis.. du är gravid *S*

2008-04-18 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0