Meningslöst väder

Igår var det ju toppen väder! Var ute hela dagen faktiskt. Vaknade redan kl 6-7 av en super glad Vilma. Klev upp, lekte åt osv. Sen packade vi ihop oss. Tog ut hundarna separat idag. Rex fick gå först. Lite mer än en timme blev vi ute. Hundmötena gick toppen för en gång skull på länge. När vi kom hem tog jag ut Magic lika länge. Fick sällskap av Jenny Loke Douglas och Jessie :) Tränade platsliggning utanför vårdcentralen och det medans Jenny gick in. Han provade inte ens resa sig även fast det gick förbi människor knappt 1 meter ifrån :D
Vi gick sedan in till Jenny och åt lunch, passade på att ringa Lisa och fråga om hon Marie Lycka och Ebba ville komma och ta en promenad med oss. Så knappt 30 min senare var dom här. Alltid trevligt att gå flera :) Och söt Lycka och Ebba blir man alltid så glad av att se, dom är JÄMT såå glada!
Efter våra promis kom Ida Vilja Åsa och Betty.. Satte oss på Jennys altan men blev inte så långvariga.. Båda jag och Vilma var liiite less på att vara ute, för klockan var ca 14:30 och vi hade varit ute sen kl 9 ungefär..

När vi kom hem var Vilma såå himla busig, hon kröp omkring i hela lägenheten och tjöt av glädje :) Hon var rejält utvilad! Vi lekte på 2-3 timmar, sen började jag med middagen. Det blev jättegod lasagne med sallad och kall vitlökssås. Även Lisa kom och åt, :) Nu kanske din fobi för lasagne botades?? Hihi.. Vi for sen iväg till affären och köpte choklad, ovanligt för att vara oss? ;P
Såg Mannen som talar med hundar och hade allmänt skoj! :)
Perfekt nu när hon inte jobbar nå mer, nu kan man träfas lte mer ofta än på helgerna!
När Lisa for så såg jag och Alex Prison Break, fy fan vad spännande ;) Ska försöka ladda hem allt som går nu, jag ids inte vänta på att det ska hända nå..

Målningen i Vilmas rum är färdigt, blev helt okey för att vara ett halvseriöst projekt.. Nu på torsdag åker vi till IKEA, då blir det att handla en matta, förvaringsboxar, lampa osv. till rummet. Sen är allt klart! :)


Vilma har förresten sovit heeela natten, fy fan så skönt! Jag minns inte sist hon/jag gjorde det. Så jag är helt utvilad nu.. Har just sett lite Andra Avenyn, väntar på att Alex ska komma hem från sin lektion så ska vi ut med vovvsen på långpromenad..
Förresten så ska jag nog få ett träningskort på Inpuls i förskott födelsedags present av mamma, pappa och mormor o morfar.. Jag får inte träna styrke för skadan i min rygg. Får endast köra pass osv. Så det blir perfekt.
Hoppas bara att man hinner ta sig tid att fara dit då också :) Fast det tror jag, för jag avgudar det där stället..

Måste diska innan Alex kommer. Hejdå.

image132
Såhär glad och energifylld är man på morgonen om man heter Vilma, ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt Vilma :)

2008-04-08 @ 11:47:16
URL: http://deeya.webblogg.se
Postat av: Lisa

Trevligt igår! :) Kul att även jag kan hitta på nånting på kvällarna nu också :)

2008-04-08 @ 14:28:48
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Anonym

SötVilma:) Är de en skada i ryggen du har?? Från vadå??:(

2008-04-08 @ 16:08:41
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0