19 April

Idag har jag varit aktiv, som vanligt då :)
Lisa och Ebba kom till Björx kring kl 11-12, vi hade bestämt oss för att knalla runt sjön, så gick först förbi Lulsundet, mot Bergviken, sedan Porsön och sen Björx igen. Gud så skönt det var. Blev ute mellan 2,5-3 timmar. Vid Porsökullarna så mötte även Jenny och Douglas upp oss.
När jag kom hem så for Alex ut till nå kompisar, jag åt lunch och underhöll Vilma som vägrade sova.
Kl 17 kom vi på att vi skulle sola iaf, så mamma & Josefine hade Vilma. Dubbelhytten var tyvärr upptagen, så vi fick ta seperata :)
Jag blev röd och "fin", haha.. Men brännan har nog förhoppningsvis lagt sig till imorn.
Efter vi hade solat så for vi o hämtade Vilma, for vidare till Lulsundet där det bjöds på en jätte god gryta! :)

Nu på kvällen var alla vi grymt trötta, så jag o Vilma badade. Behöver jag säga att hon slocknade på en gång efter vällingsflaskan? :P
Tänkte bara snabbt skriva nu medans det är reklam i filmen vi ser.
Sen ropar sängen..

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför solar ni på Suntan? Det är ju inte alls bra där, måste prova L's nya dunder solarie ju, svikare o vi ska vara "släkt" =)

2008-04-20 @ 14:17:58
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Marie

Ja jag var helt förvånad själv faktiskt. Hehe. Så det kan gå :) Måste hålla i det här nu så kanske man tar mod till sig och vågar anmäla hunden till en tävling nån gång i livet. Du och Magge får ställa upp också. Han är ju så mysig! :) Man märker på han att han tycker det är skitkul att träna, men vad tycker itne den hunden är skitkul? :D

2008-04-23 @ 05:40:36
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0