Nu måste jag ta o skärpa mig! :D

Haha, snart ingen idé att jag har en sån här eftersom att jag aldig skriver i den!

Aja nu är det höst iaf, skit mysigt om ni frågar mig. Jag stortrivs med hösten för en gång skull. Förut så tyckte jag bara att det var deprimerande när det blev höst,- kallt, mörkt m.m.
Men nu vill jag bara vara hemma tända ljus o mysa, ta långpromenader, få klä sig lite vamare m.m. Helt underbart :)

Har väl hänt en hel del nu sen sist jag uppdaterade..
Har gått o blivit mamma åt underbara Vilma, äntligen kom hon ut! :) Den 23 Juli, 2 veckor innan BF tillochmed. 3150 gram och 50 cm lång och söt som socker! Trodde inte man kunde vara så stolt över ngn, känslan att bli förälder är obeskrivlig :D Hon är en snäll, vaken och hungrig lite bebis, äter mest hela sin vakna tid..

Nu på sistonde har jag tagit mig i kragen med Rex, han måste tränas mera, och det känns faktiskt som en rolig utmaning, för när vi väl tränar så är han faktiskt lyörd och duktig, han gillar att arbeta trots slögrisen han egentigen är ;)

Sen så har jag sålt min bil, ÄNTLIGEN av med skroten där, Alex ska också sälja sin så ska vi köpa en ny.. Var egentligen meningen att vi skulle lägga ihop pengarna o köpa en nyare o bättre bil. Men det blev en båt ist, och en bil av samma prisklass som förr, och det får duga :) Känns kul i sommar att ha båt så man kan fara iväg till klubbviken m.m. Så får Jenny, Fredrik o Loke följa, HÄRLIGT, får ungarna kuta omkring på stranden (om hon nu alls går då ;)  ) Men det gör då garanterat Loke, för han kryper då som aldrig förr :P


Det känns som att jag är riktigt dålig på att höra av mig till alla mina kompisar! Har jättedåligt samvete för det. Men tror att de flesta förstår att jag bara har fullt upp med unge o vovve hela dagarna, så det är inte så att jag skiter i er.. Tar bara ett tag för mig att vänja mig vid att sova lite hela nätterna + att komma in i rutiner + att ammningen suger all kraft ur mig :) MEN Snart är jag fit for fight igen!


ÅHHHH pratade just med Lisa, hon o patrik ska börja boka lägenhet på björx, på lävägen o dyker det upp ngn 2:a på bottenplan med bra läge, och tiden passar o allt så kanske dom flyttar hit!!!!! :) :) :)
FY FAN SÅ KUUUUUUUUUUL =) do it! Jag ska hjälpa dig att hålla utkik!
Fatta skoj Lisa :)

Ska ta o dra mig från datorn nu, måste städa. Jag o Alex har fört in städdag på torsdagar hädanefter, så att man har städat o fint under helgen, så man vill vara hemma o mysa då :)
Kram på er alla!


Mys på BB
image2


Min stjärnor!
image3

Till dig Marie :)
image4

Kommentarer
Postat av: Pia

Emelie, du har ju uppdaterat!! :)
Såå söt hon är! Och Rex med. Kram.

2007-09-06 @ 20:35:27
URL: http://piasandberg.blogg.se
Postat av: Marie

mmmm.. Jag skulle kunna äta upp henne. Och då menar jag både vilma och lycka. :) Nu funkar bloggen iaf. Daaaaaaah!

2007-09-08 @ 07:35:44
Postat av: Marie

Hahaha. Garanterat bättre än lavendel iaf :)

2007-09-08 @ 14:40:14
Postat av: Lisa

Jodå, nog ska vi se till att hitta nån fin lägenhet! För en gångs skull så ska jag ta och vara liite kräsen iallafall. Och inte bara ta vad som helst, man vill ju kunna bo där ett tag :P

2007-09-09 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0