mat mat mat

sitter just nu o matar vilma,, som vanligt ;) skönt att äntligen få sitta i lugn o ro och bara göra 2 saker samtidigt ist för 10, haha.. Har inte gjort så mkt annat än att stressa sedan jag klev upp typ..
Var egentligen meningen att jag skulle hänga med jenny o thess idag, men hade visst glömt bort att jag skulle på bäckenbottsröntgen idag.. O eftersom att Alex har en kraftig hjärnskakning så orkade inte han ha vilma, så skjutsade hon till mamma i stan, körde 190 till sunderbyn, tillbaka till mamma, fika snabbt, sen beställa hem mat, snabbäta, rasta av rex, och SEN fick ja min egna lilla stund för dagen, for iväg till stan o klippte mig :) sköööönt att bli av med riset till hår.. OH shit nu är mitt hår KORT :)
men jag ä jättenöjd, och ovan :)

så ringer upp alla samtal jag har missat för dagen sen när jag har tid :*)

Rex mår iaf bättre idag, skönt att se framsteg!
o vilma är lika glad som vanligt, skrattar, ler o pratar på mer för varje dag :)
följer stadig med blicken, hör tydlig skillnad på mamma o pappas röster ist för andras, visar drt genom att kolla sig runt för tt se vars man är.. hon har även börjat suga mkt på sina egna händer och håller på mkt med dom  :) myyys!!

var sugen på att fara på det där växthuset imorn för "unga mammor", får hoppas att alex ska vara hemma imorn, för vill ej lämna rex själv.. ville ju hälsa på hos pia en sväng med ju :)

nåväl, nu ska jag tvinga alex att äta bullar o dricka mjölk med mig :)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de inte växthuset på fredagar??? de är ju bar torsdag imorgon??

2007-09-12 @ 20:03:15
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Pia

Det var ju på fredag du skulle komma, inte idag! :)
Är du vimmsig? :)

2007-09-13 @ 10:06:57
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0