Jag är dålig på att uppdatera mig här!!

Fy skäms Emelie..

Känns som att jag har fullt upp hela dagarna, fast egentligen har man väl inte det, skillnaden är väl den att det inte riktigt är lika lätt att bara fara iväg på sekunden direkt man kommer på nå man vill göra, nu när man har en till att tänka på.. Krävs mer planering, iaf nu när hon är så lten, kan ju vara borta från henne högst 4 timmar i sträck, sen spricker mina bröst, aj aj :)

Jag och Jenny hade planerat att fara till IKEA imorgon, men jag kan inte följa :( SKIT TRÅKIGT alltså!
Hade verkligen sett fram emot en tripp med henne dit! Får ta det efter kanske nästa löning? :)
Mamma o pappar jobbar så ingen av dom kunde ha Vilma, o Alex pappa är bortrest i veckan så Alex mamma kan ju inte vara själv med två busiga barn + Vilma, helt omöjligt :D
Jag som just har fått min semesterers. från förra året (jag vet, dom är jättesega!). Så nu hade jag ju pengar.

Vet inte hur jag ska göra ikväll, Rex skulle verkligen behöva sig en ordentlig aktivering, men jag med :)
Antingen så far jag och tränar med Rex, om mamma eller pappa kan ha Vilma.
Eller så funderar jag och Vilma på att komma (om ni ska ha kärringhäng???) och bara vara alla tjejer, och då får Rex följa med Alex i skogen när han jobbar.

Alex är riktigt duktig nu, han studerar heltid och arbetar heltid denna vecka. Känner mig slö jämfört :) + att han hjälper till som aldrig förr här hemma med allt, åh vad han är snäll och gullig :)

Var förresten med Vilma på 2 månaderskontroll idag, gick jättebra, hon skrattade(lät som en uggla) åt läkaren hela tiden :)

På tal om nå helt annat. Idag på morgonpromenaden så var jag förbi björxcentrum och skulle ta ut pengar.. När jag står vid bankomaten har jag Rex platsad snett framfö mig på vänster sida och barnvagnen på höger sida.
Står och håller på knappra in koden så ser jag att Rex kollar bakom mig på ngt. Då har det kommit en man (ser ut som en uteliggare blandat med en psykopat) just bakom mig, så nära att han nästan flåsar mig i nacken. Känns inte så himla bekvämt. Medans jag håller på att vänta på pengarna så flyttar mannen på sig o ställer sig ca 10 cm från Rex, typ mellan mig o Rex. Och halvt lutar sig över honom och riktigt STIRRAR Rex i ögonen. Jag får en obehaglig känsla i magen och ber honom att sluta glo på hunden, men han slutar ju inte. När jag har tagit pengarna o kortet och ska gå därifrån så står han fortfarande o stirrar Rex i ögonen, IDIOT.. Snacka om att Rex borde ha känt sig trängd, eftersom att han stod mot en vägg.
När vi sen ska gå därifrån så flyttar han ju sig givetvis inte så vi måste gå runt hela han med barnvagn + hund, och han fortsätter att glo, Rex morrar tillslut som tusan, men det räcker med ett nej för att få han o sluta.

Tror ändå att Rex känner sig trygg med mig till en viss del, det var först då jag fick obehagskänslorna som Rex började se misstänksam ut. Men glad att jag har en så pass stabil hund som inte gjorde situationen värre :) Gubben min, vet iaf att jag inte behöver vara rädd att gå i en mörk skog med honom nu :)

Nu ska jag sluta slösa mitt liv på den här datorn o dra mig till TV:n, haha :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Pia

Du skulle ju ha lämnat Vilma med mig! ;)

2007-09-25 @ 18:01:46
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Liiiisa

Åh, galna gubbe! Han skulle inte jag vilja träffa på. Skulle bajsa på mig! Hahaha ;)Vi får se till att hitta på nånting i helgen. Typ fredag eller lördag. Okej?! Om du inte har nåt planerat, som VANLIGT?! :P

2007-09-26 @ 15:08:19
Postat av: Mary.

Haha. Så söt, den lilla ugglan :)

2007-09-27 @ 06:52:25
Postat av: Helena

Hallå :) Jo jag är med barn.. beräknad till den 22 oktober. Klådan är asjobbig! Har fått medicin som heter Lergigan, men det hjälper väl inte så bra. Vad fick du för medicin? Kram

2007-09-27 @ 20:30:44
Postat av: elin

ååh det känns skitbra! är beräknat i mars och jag längtar som en tok! kul att du också har en blogg :) kram

2007-09-30 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0